Saturday, April 5, 2014

Pengembangan kepemimpinan: 5 strategi untuk meningkatkan keyakinan dan Mental Edge

Miturut 1983, aku wis musna liwat kepemilikan ketoke telas saka mobil menyanyikan paling apik saged diklasifikasikaké minangka jalopies lan ing awon, lingkungan beboyo. Apa iku maya saka werna lan abu-abu biru beracun bulu iki konco kaya aku tergagap mudhun werna, kera penumpang lungguh ing udan direndhem bali kursi duweni saka jendhela Aku patah ora saged kanggo ndandani, utawa retak gas tank sing nggawe mual interior wewangian karo gondho bernyanyi ora bisa tuku 99 sen ing wisuh mobil, aku wis nandhang paling apik "drive sak pemblokiran supaya valet isin" mobil.

Mengejutkan, ing September taun, bernyanyi bakul mobil jero ing lebak San Fernando mutusaké kanggo njupuk resiko ing enom perencana iklan media lan nyerahke liwat tombol kanggo rekening memukul sebagai mobil anyar... bebarengan karo silihan 48 sasi karo pembayaran setengah ukuran Pendhaftaran saben wulan njupuk ngarep pituwas.

Iku kaendahan. Maroon, T - Top Pontiac Firebird karo kulit kursi lan radio sing bener makarya.

Ing saat saka njupuk iku tombol ing tangan, Aku iki murub munggah Highway 1, rambute mencambuk ing angin, lan kaset 8 trek saka lagu kebangsaan Rocky "Mripat kang Tiger" peledakan dadi seru iku nggawe nywara nang Pendhaftaran ayu anyar kulo.
Minangka aku miwiti kanggo bernyanyi ing ndhuwur Pendhaftaran paru-paru lan tinju memompa liwat mbukak T - saben atas wektu ayat "Rising Nganti ing tantangan kami Kamulyan" diputer, aku merasa kuat.

Daya saka mung owah-owahan mobil karo daya kuda akeh ana bagéan saka iku, nanging ana liyane. Aku sumurup ing wayahe bernyanyi akèh taun apa keras wis mbayar mati, ora mung amarga aku pungkasanipun bisa tuku mobil anyar nanging uga amarga aku iki miwiti karir bernyanyi aku tau panginten aku duwe.

Aku wis wis tuntas soko bernyanyi aku ora mikir aku bisa lan wong wis dikenali sing prestasi lan kapasrahake kula tetep nampa, paling kanggo 48 luwih sasi.

Dumadakan, aku berdebar gembira ing panelusuran saka pelayan.

Minangka pimpinan, pangling yen iku iku nolèh TCTerms cilik bernyanyi menehi kita, lan tim kita, kapercayan apa ngidini kita kanggo narik saka iku wektu nalika kita aran kurang manawa saka awakku dhewe.

Iku apa gerakane kita saka tentatif, wedi lan macet kanggo wani wani lan sukses.

Iku ora bertanya-tanya, banjur, supaya akeh senior eksekutif lan bisnis nduweni bernyanyi aku wis kerjo karo dhaftar minangka bernyanyi nomer # 1 wilayah bisa ing minangka "bangunan kapercayan tak tergoyahkan."

Sampeyan bisa sinau kabeh Sastranegara bisnis lan teknik ing donya nanging yen sampeyan ora duwe kapercayan, utamané nalika Kripik mudhun, kanggo ngrampungake apa sampeyan kudu ora ana kang penting.

Tahun 1983, aku pergi melalui kepemilikan yang tampaknya tak berujung mobil yang terbaik dapat digolongkan sebagai jalopies dan yang terburuk, bahaya lingkungan. Apakah itu awan abu-abu dan biru bulu berbahaya mengikuti di belakang seperti aku tergagap-jalan, Malang penumpang yang duduk di hujan direndam kembali kursi milik jendela rusak saya tidak mampu untuk memperbaiki, atau retak gas tank yang menciptakan aroma interior memuakkan dengan aroma yang Anda tidak bisa membeli untuk 99 sen di cuci mobilSaya menderita yang terbaik dari mobil "drive di sekitar blok untuk menghindari valet malu".

Mengejutkan, pada bulan September tahun itu, dealer mobil jauh di San Fernando Valley memutuskan untuk mengambil risiko pada muda iklan media planner dan menyerahkan kunci untuk sebuah pukulan baru bagus... bersama dengan 48 bulan pinjaman dengan pembayaran merek setengah ukuran bulanan saya mengambil rumah membayar.

Ini adalah sebuah keindahan. A maroon, T-Top Pontiac Firebird dengan kursi kulit dan radio yang benar-benar bekerja.

Dalam saat mendapatkan orang-orang kunci di tanganku, aku dihempas Highway 1, rambut cambuk di angin, dan kaset 8 trek lagu kebangsaan berbatu "Eye of the Tiger" peledakan terlalu keras sehingga hal itu menciptakan reverb di dalam saya ramping baru naik.
Ketika aku mulai bernyanyi di atas paru-paru saya dan tinju pompa melalui T-Top terbuka setiap kali ayat "Rising Up untuk tantangan dari kami kemuliaan" dimainkan, aku merasa kuat.

Kekuatan dari hanya menggeser mobil dengan banyak tenaga kuda adalah bagian dari itu, tetapi itu lebih. Aku tahu saat itulah banyak tahun bekerja keras telah lunas, bukan hanya karena aku akhirnya mampu membeli mobil baru tapi juga karena aku mulai karir yang saya tidak pernah berpikir saya akan memiliki.

Saya sudah mencapai sesuatu yang saya tidak berpikir saya bisa dan seseorang telah diakui prestasi itu dan mempercayakan saya untuk tetap mencapai, setidaknya untuk 48 bulan lagi.

Tiba-tiba, saya adalah berdebar gembira mencari valet.

Sebagai seorang pemimpin, mengakui bahwa itu adalah titik balik yang kecil yang memberi kita, dan tim kami, keyakinan adalah apa yang memungkinkan kita untuk menarik dari saat-saat ketika kita merasa kurang yakin diri kita sendiri.

Ini adalah apa yang menggerakkan kita dari tentatif, takut, dan terjebak untuk berani, berani, dan sukses.

Tak heran, kemudian, bahwa begitu banyak senior eksekutif dan pemilik usaha yang saya telah bekerja dengan daftar sebagai daerahnya nomor #1 untuk bekerja sebagai "membuat tak tergoyahkan keyakinan."

Anda dapat mempelajari semua strategi bisnis dan teknik di dunia, tetapi jika Anda tidak memiliki keyakinan, terutama ketika chip menurun, untuk mencapai apa yang Anda butuhkan untuk, tidak ada itu penting.

No comments:

Post a Comment